For other contexts



I usually don't like wearing anything when I sleep, since it feels as if I get caught in it when I move around in my sleep. Having said that, I also realise that on some occasions I do have to wear something: when we're staying over somewhere. So instead of grabbing T.'s shirt or anything equivalent, I thought I'd invest in a really nice nightie. Having browsed through what has to be hundreds of them, I finally decided to buy one from Esprit (the one to the left above), which was available at Ellos.

Images from Ellos, Esprit, and La Redoute.

Kommentarer
Postat av: Annica

NICE!! Min pyjamas för tillfället är en vit tröja och när jag kliver upp drar jag på mig de för årstiden helt korrekta svarta flanellbyxorna med snögubbar på! :-D Kanske skulle kolla in dina länkar lite.... ;-)



Saknar dig lite och vill träffas. Vet bara inte hur det ska gå till...



Kramar i massor

2009-04-23 @ 16:13:06
Postat av: Monaghan

Mmm... du är ju trots allt lite mer förtjust i pyjamas än jag. Är det fortfarande vinter hos er? Snögubbar känns lite avlägset här faktiskt. ;) Kram, kram!

2009-04-23 @ 22:04:56
URL: http://notaboutwork.blogg.se/
Postat av: Annica

Nope! Inte ens här uppe i Sörmland ligger snön kvar. ;-) Det är bara det att just de flanellbyxorna är så sköna på morgonen.. :-D



Kram kram

2009-04-24 @ 08:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0